“На прицілі. На межі. На взводі” – ось офіційний слоган нової кримінальної драми з Шоном Пенном у головній ролі.

poster_43376Джим і Фелікс, старі добрі напарники, разом коротають дні в Демократичній Республіці Конго. Під виглядом охоронців благодійних місій вони виконують замовлення світового масштабу, і замовлення ці аж ніяк не благодійність. Фелікс (Хав’єр Бардем) – посередник між виконавцями і замовниками, а Джим – замовний вбивця, кілер або ж ганмен. І все було би у них в шоколаді, якби не… звичайно ж, жінка. Мила, але в підсумку така фатальна медсестра Енні (Жасмін Трінка) стає причиною розбрату між напарниками і причиною смертей безлічі людей.

Ганмен – вже не перша екранізація книги Жана-Патріка Маншетта “Позиція для лежачого стрілка”. Перша відбулася в 1982-у році, і головні ролі у фільмі виконали Ален Делон і Катрін Деньов. На цей раз під керівництвом режисера П’єра Мореля ми зануримося у справжній кримінальний трилер, знятий професійно, якісно і дорого.

Початок фільму інтригує: відчувається рука майстра, відчувається пристойний бюджет, відчувається інтерес до місця розвитку сюжету. Близько півгодини все тримається на рівні, і навіть через годину після перегляду глядач все ще перебуває в напрузі … Але потім в хід пускається те, що в народі називається “рожевими соплями”. Все, буквально все починає обертатися навколо любові, любові і ще раз любові – нещасної, пристрасної, брутальної і відданої до смерті в буквальному сенсі слова. У підсумку цікавий кримінальний трилер перетворюється на банальну мелодраму з очевидним результатом: ворог буде розбитий, перемога буде за нами.

До речі, незважаючи на всю “рожевість”, деякі моменти фільму зовсім не для слабкодухих: головний герой пронизує тіла супротивників ножами, видавлює очі, які жбурляє під ноги розлюченим бикам. Незважаючи на хворобу, він один коштує цілого взводу.

Найприємнішим моментом при перегляді став виконавець ролі ДжимаШон ПеннХоча актору вже 54 роки, виглядає він приголомшливо і, як завжди, радує своєю майстерністю. Мабуть, саме через нього і варто подивитися цей фільм; в іншому картина розчаровує – насамперед тому, що початок був дійсно класним.

Трейлер:

Кадри: