У рамках цьогорічної програми Київського тижня критики можна подивитися фестивальні хіти із програм Канн та Венеції. Всі покази Київського тижня критики, сеанси основної програми представлять критики-куратори фестивалю – після перегляду на глядачів чекає обговорення фільму. У рамках фестивалю також запланована програма дискусійних зустрічей, присвячених кіно.

Відкриє фестиваль фентезі-стрічка Крихітка зомбі. Нова робота французького режисера Бертрана Бонелло переносить містичні події Гаїті 60-х у сучасну Францію та посилається на різноманітну класику жанру «горор». Вперше стрічка була показана в рамках Каннського кінофестивалю і претендувала на здобуття Queer Palm, яка присуджується за висвітлення теми ЛГБТ у кіно.

Маяк – довгоочікувана друга робота автора культового горору Відьма Роберта Еггерса. Знятий на чорно-білу плівку 35 мм, фільм представляє камерну історію про наглядача маяка та його молодого помічника. У головних ролях – Віллем Дефо та Роберт Паттінсон. Світова прем’єра Маяка відбулася у рамках програми «Двотижневик режисерів» Каннського кінофестивалю, де стрічку зустріли тривалими оваціями та відзначили премією FIPRESCI.

Покажуть на фестивалі і сенсаційний фільм-володар Гран-прі Каннського кінофестивалю – дебютну драму Атлантика режисерки сенегальського походження Маті Діоп. Історія, яка починається як романтичний сюжет про дівчину та її розлуку з коханим, перетворюється на містичний детектив.

Із основної програми Каннського кінофестивалю відібрано також кримінальну драму Озеро диких гусей китайського режисера Дяо Інаня. Режисер, свого часу відзначений «Золотим ведмедем» Берлінського кінофестивалю (Чорне вугілля, тонкий лід), розповідає гостросюжетну історію ґанґстера та повії, які тікають від переслідування поліції.

Примарні тропіки з програми «Двотижневика режисерів» Канн – третій повнометражний фільм бельгійця Баса Девоса, зірки фестивального арт-кіно. Його головна героїня, немолода жінка-емігрантка, засинає в останньому поїзді метро. Прокинувшись на кінцевій зупинці, вона вирушає у власну одіссею нічним Брюсселем.

У програмі Київського тижня критики буде представлена стрічка від класика шведського кінематографа Роя Андерссона Про нескінченність. Фільм складається з низки історій, об’єднаних оповідачкою Шехерезадою. Про нескінченність була представлена на Венеційському кінофестивалі, де здобула «Срібного лева» за найкращу режисерську роботу.

Пофарбоване пташеня Вацлава Маргоула – шокова драма, створена у спільному виробництві України, Чехії, Польщі та Словаччини. Екранізація однойменного роману Єжи Косинського побудована навколо трагедії Холокосту та історії хлопчика, який намагається вижити, залишившись наодинці після смерті родичів. У фільмі зіграли зірки світового кіно Стеллан Скашгорд, Удо Кір та Гарві Кейтель. Світова прем‘єра стрічки відбулася у рамках основного конкурсу 76-го Венеційського кінофестивалю.


 

Share This